Reklama według Ottona Kleppnera

0
958
Reklama według Ottona Kleppnera

Książka zatytułowana „Reklama według Ottona Kleppnera” jest według znawców mediów jedną z najbardziej aktualnych publikacji na temat reklam oraz obecnego etapu ich rozwoju. Wszystko wokół nas ciągle ewoluuje i z biegiem czasu zmienia się tak naprawdę wszystko, zatem reklama również ma do tego święte prawo. Nic więc dziwnego, że reklamy z czasów odległych znacznie różnią się od tych, które oglądamy w czasach dzisiejszych. W czasach obecnych reklamy traktowane są nie tylko jako forma manipulacji konsumentami i próba naciągnięcia ich na skorzystanie z konkretnych usług i zakup poszczególnych produktów. Dziś, reklamy uważane są w wielu przypadkach także za sztukę bądź nawet obiekt edukacji. „Reklama według Ottona Kleppnera” przedstawia czytelnikom różnorodne formy reklam oraz zabiegów marketingowych stosowanych w mediach przez handlowców oraz przedsiębiorców. Autorzy twierdzą, że jedyną cechą wspólną wszystkich reklam jest ich zmienność i tego faktu nie da się ukryć. Publikacja podzielona jest na poszczególne rozdziały, z których każdy traktuje o innych aspektach tej formy marketingu. Przykładowo, jeden z rozdziałów przedstawia reklamy jak forma najwyższej kreatywności ich twórców.

www.360interactive.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ