Czym jest copywriting dla działów takich jak reklama to nie każdy może wiedzieć, nie mniej jednak w dużym uproszczeniu jest to po prostu umiejętność pisania perswazyjnych ofert sprzedażowych. Nie można tego mylić ze stwierdzeniami, iż jest to nic innego jak naciąganie. Absolutnie nie, gdyż chodzi tutaj przede wszystkim o to, żeby przedstawić korzyści płynące z danego produktu i zachęcenie do jego kupna. Nigdy nie wolno stosować w ofertach sprzedażowych jakiś nieczystych zagrywek, typu podawanie jakiś niesprawdzonych danych oraz kłamstw na temat usług, gdyż wtedy rzeczywiście nie jest to uczciwa reklama i aż samo się prosi o odpowiednie skomentowanie. Nie mniej jednak wracając do głównego wątku, obecnie copywriterzy są poszukiwanym materiałem w branży reklamowej, brakuje bowiem fachowców z prawdziwego zdarzenia, którzy potrafiliby napisać dobrą ofertę i przedstawili klientowi produkt w przystępny sposób, aby reklama była wiarygodna. To rzemiosło wymaga dosyć dużej praktyki w temacie, bowiem inaczej nie da się osiągnąć w pisaniu sukcesu.
Reklama i copywriting – to działa
[Głosów:0 Średnia:0/5]