Boczki pod pachami – jak się ich pozbyć?

0
139
boczki pod pachami

Boczki pod pachami to problem, który nie jednej kobiecie spędza sen z powiek. Kobiecie, ponieważ to głównie panie nosząc bluzki i sukienki odsłaniają okolice pach. Boczki, czy też wałki pod pachami najczęściej pojawiają się u osób z nadwagą i otyłością i są związane z otłuszczeniem najszerszego mięśnia grzbietu. Oczywistą metodą walki z boczkami pod pachami są ćwiczenia i dieta wyszczuplająca. Czasem boczki mogą się utworzyć w konsekwencji źle dobranego biustonosza, z którego piersi kobiety wylewają się, ponieważ najczęściej jest on za mały. Tak więc, jeśli jesteś kobietą i zmagasz się z tym problemem, najpierw udaj się po poradę do brafitterki. Brafitterka to specjalistka od doboru stanika, dzięki któremu walory twojego biustu zostaną maksymalnie wyeksponowane i uwydatnione, a co najważniejsze, dotychczas źle dobrana bielizna przestanie zniekształcać twoje ciało. Jeżeli jednak temat wałków pod pachami jest o wiele bardziej skomplikowany, to czas zacząć wykonywać odpowiednie ćwiczenia, które pomogą ci w wyeliminować ten wstydliwy problem.
jak się pozbyć boczków pod pachami

Możesz wykonać kilka prostych ćwiczeń, aby pozbyć się boczków pod pachami

Ćwiczenie 1: Skłony boczne w pozycji stojącej

Pozycja wyjściowa stojąca. Ręce opuszczone wzdłuż tułowia, w dłoniach trzymamy ciężarki. Teraz powoli zginamy ciało w prawo, opuszczając prawą rękę wraz z ciężarkiem maksymalnie w dół wzdłuż prawej nogi. Następnie wracamy do pozycji wyjściowej i to samo robimy z lewą ręką. Ćwiczenie wykonuj minimum 3 minuty dziennie.

Ćwiczenie 2: Przenoszenie piłki lekarskiej (lub innego dowolnego przedmiotu o ciężarze podobnym do takiej piłki)

Pozycja wyjściowa leżąca. W obu rękach trzymamy jeden ciężki przedmiot, np. piłkę lekarską. Unosimy tułów i nogi do góry tak, aby tylko pupa dotykała podłoża. Nogi staramy się trzymać minimum 10 centymetrów nad podłogą, podobnie plecy. Teraz spróbuj przełożyć obiema rękami przełożyć piłkę maksymalnie obok swojego prawego boku/ pachwiny, a następnie wrócić z piłką przed klatkę piersiową i spróbować przełożyć piłkę maksymalnie obok lewego boku/pachwiny.

Ćwiczenie 3: Ćwiczenia z ciężarkami

Ćwiczenia z hantelkami doskonale modelują mięśnie grzbietu. Pamiętaj, że aby pracowały mięśnie grzbietu, musisz pracować łopatkami! Jednym ze sposobów, które pomoże ci zmniejszyć boczki pod pachami jest proste ćwiczenie z ciężarkami:
Pozycja wyjściowa stojąca. Weź do rąk ciężarki, które w podnoszeniu sprawiają ci niewielki trud. Następnie podnieś w bok (na wysokość ramienia) ciężarek w jednej ręce, przytrzymaj sekundę i opuść z powrotem rękę wzdłuż tułowia. Teraz zrób to samo z drugim ciężarkiem.

Ćwiczenie 4: Podciąganie na drążku (lub samo opuszczanie)

Podciąganie na drążku jest idealne na wypracowanie kondycji, siły i wyglądu okolic pach. W tym ćwiczeniu pracują nie tylko najszerszy mięsień grzbietu, ale również mięśnie ramion – mięsień dwugłowy i trójgłowy ramienia. Jeżeli nie dajesz rady podciągnąć się na drążku, na początku możesz podstawić krzesło, wejść na nie, chwycić drążek i powoli opuszczać się tylko na dół. W dalszej kolejności spróbuj po opuszczeniu się trzymać się drążki minimum kila sekund.

Ćwiczenie 5: Podnoszenie hantli za głowę w leżeniu

Weź do rąk jeden handelek, który sprawia ci niewielki trud w podniesieniu obiema rękami. Połóż się na ławeczce treningowej (lub w domu na długiej pufie/dwóch złączonych). Trzymając hantlę nad brzuchem przenieś ją za głowę, po czym wróć z nią do pozycji wyjściowej nad brzuchem.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ