Badanie rynku przed emisją reklamy

0
704
Badanie rynku przed emisją reklamy

Przygotowując swoją reklamę do emisji w obojętnie, jakim medium czy też kanale dystrybucji należy przeprowadzić bardzo dokładne badania opinii publicznej tak, aby trafić z naszą reklamą do odpowiednich osób, czyli naszego, targetu, który musimy sobie odpowiednio i stanowczo określić tak abyśmy nie wydali naszych pieniędzy na marne. Należy również określić, kiedy osoby z naszego, targetu oglądają telewizję czy słuchają jakiegoś innego medium, w którym zamierzamy się reklamować, aby to właśnie do nich dostosować godziny emisji naszej reklamy. Praktycznie to chodzi o jak najczęstsze emitowanie naszej produkcji. Nie oznacza to jednak, że możemy zrezygnować z jakiejkolwiek dodatkowej emisji w innych dniach czy też godzinach. Targetu ma być naszym głównym ukierunkowaniem natomiast dodatkowe dni i godziny są jak najbardziej konieczne i potrzebne, aby jak największa grupa osób mogła zaznajomić się z naszą ofertą i później ewentualnie z niej skorzystać. Nie można się zamykać jedynie na grupę docelową, ponieważ wtedy reklama nie będzie spełniać swoich podstawowych założeń, czyli przyciągania jak największej ilości osób.

http://www.escargot.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTelewizja reklamą
Następny artykułJaki odkurzacz kupić?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ